NY part || - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Thomasenaafke - WaarBenJij.nu NY part || - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Thomasenaafke - WaarBenJij.nu

NY part ||

24 Februari 2014 | Verenigde Staten, New York

Wauw wat is deze stad fantastisch!! We hebben nog lang niet alles gezien, maar het voelt alsof we hier al dagen rondlopen. Zaterdag als eerst richting Central Parc omdat deze dag het mooiste zou worden. Het weer valt alles behalve tegen! Graadje of 12 met zon is prima te doen:) en als cadeautje hadden we Central Parc met sneeuw! Het was echt zo mooi! Daarna hebben we een boottochtje over de Hudson gemaakt langs de skyline, Statue of Liberty en naturlich de Brooklyn bridge. Bij Times Square toch maar aan wal gegaan om daar even rond te lopen en omdat Aafke dat graag wilde naar de M&M store te gaan. Ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgen om 4 verdiepingen met M&M zooi te verkopen maar het loopt behoorlijk goed daar. Het plan was om die avond naar een pub crawl te gaan maar vooral Aafke was behoorlijk moe nog. We besloten om even ons volgende hostel te googlen, omdat deze zo tegen viel en toen zagen we in de recencies: kakkerlakken! Deze maar snel geannuleerd en nu hebben we een iets luxere. Overigens zijn we allebei nog steeds behoorlijk panisch op zoek naar bed bugs, waardoor we constant jeuk hebben en elke keer denken dat we iets zien hehe. We moeten overduidelijk nog even wennen aan het backpack bestaan.. Gister naar 9/11 geweest, Door China Town gelopen (fantastisch hoe ze allemaal in het park mahjong en chinese poker aan het spelen zijn) en naar het Rockefeller Center geweest. Het uitzicht is daar precies zoals je het kent van alle foto's, maar als je er zelf staat is het nog mooier!! S avonds onze eerste bioscoop ervaring in the USA, waar de popcorn mog best tegenviel qua grootte;)! We vermaken ons hier prima! Liefs uit NYC

• 24 Februari 2014 - 15:57

Peter:

Jullie zullen s 'avonds wel moe zijn!

• 24 Februari 2014 - 16:00

Lonneke:

Waar zijn de bijbehorende foto's?? (a)

Maar jullie vermaken je prima zo te lezen :-) En Aaf, dat krijg je ervan als je een maand lang alleen maar in luxe hotels in Deutschland hebt geslapen... Nog even afkicken dus ;-)

• 24 Februari 2014 - 16:08

Haha Lon, het is nogal lastig om ze op mn tel aan het verslag toe te voegen maar ze staan in de map foto's:)!!

• 24 Februari 2014 - 16:20

Ron Schümaker:

Leuk verslag, mooie foto's! Je zou zeggen dat er maar een paar kleuren m&m's waren!