Aftellen... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Thomasenaafke - WaarBenJij.nu Aftellen... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Thomasenaafke - WaarBenJij.nu

Aftellen...

Door: Aafke nog even zonder Thomas

20 Februari 2014 | Nederland, Nijmegen

Mijn laatste avondje in Nederland.. Gek maar ook ontzettend veel zin in! First stop: New York! Overigens wordt dit ook de enige blog in de ik-vorm, vanaf morgen weer herenigd met mijn lieve reismaatje aka Thomas:)!

Gelukkig mag ik dit laatste avondje doorbrengen met wijntjes en mijn lieve schwestie, die praktisch mijn hele tas heeft ingepakt. Merci beaucoup!

Verder iedereen bedankt voor de lieve kaartjes, berichtjes en cadeautjes! Ik/wij zullen proberen jullie op de hoogte te houden voor zover dat mogelijk is...

• 21 Februari 2014 - 05:52

Nancy M:

Lieve Aafke, ik geniet nu al van jouw eerste verslagje. Het schrijven is je met de paplepel ingegoten Ben benieuwd naar je/jullie reiservaringen ;) ... een super reis toegewenst! Veel plezier en geniet!! Liefs Nancy x

• 21 Februari 2014 - 07:27

Lonneke:

Lief zusje, heeeeeeel veel plezier! Geniet van je reis en kom heelhuids weer thuis. Ik ga je wel een beetje missen :-( manon en ik zullen zusjesavond met zn tweeën moeten doen voorlopig... Maar we zullen n extra wijntje drinken voor jou ;-) dikke kus Lon

• 21 Februari 2014 - 12:51

Papa/Hans:

Ontzettend veel plezier samen. Maak er iets moois van. We zullen je missen de komende maanden!

• 22 Februari 2014 - 00:28

Roely:

Ben benieuwd hoe fantastisch het is in New York, hoe de vlucht was, overstappen etc.
    Heel veel plezier !